(áfa nélkül: 292 131 Ft)
Első hajtás, híd
(áfa nélkül: 292 131 Ft)
(áfa nélkül: 18 572 Ft)
(áfa nélkül: 13 950 Ft)
(áfa nélkül: 6 180 Ft)
Terrain Tamer olaj leeresztő csavar Nissan
(áfa nélkül: 4 534 Ft)
Kerékcsapágy hézagoló alátét Toyotához
(áfa nélkül: 1 030 Ft)
Kerékagy hézagoló körmös alátét Toyotához
(áfa nélkül: 1 590 Ft)
Csapágy biztosító anya Toyotához
(áfa nélkül: 3 049 Ft)
(áfa nélkül: 9 489 Ft)
Első tengely keréktőcsavar Toyotához
(áfa nélkül: 641 Ft)
(áfa nélkül: 143 794 Ft)
Toyota Landcruiser
BJ 40 42 45 46 60 70 73 74 75
FJ 40 45 55 60 62 70 73 75
HJ 45 47 60 61 75
LJ 70
RJ 70
Hilux
LN 106 46 65
RN 36 46
YN 65 67
(áfa nélkül: 86 536 Ft)
A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.
- Ausztrál gyártmány
- Kézi kapcsolású
- Elektromos működtetésű
Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.
Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?
- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.
-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!
Bekapcsolható az ELocker menet közben?
-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.
(áfa nélkül: 53 122 Ft)
(áfa nélkül: 7 826 Ft)
(áfa nélkül: 6 180 Ft)
(áfa nélkül: 3 706 Ft)
(áfa nélkül: 145 822 Ft)
(áfa nélkül: 112 894 Ft)
(áfa nélkül: 153 689 Ft)