A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Ford, Mazda
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
26 mm
Rendelhető
889 508 Ft
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Toyota
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
30 mm
Rendelhető
742 125 Ft
(áfa nélkül: 584 351 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Toyota
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
26 mm
Rendelhető
717 951 Ft
(áfa nélkül: 565 316 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Toyota
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
30 mm
Rendelhető
727 623 Ft
(áfa nélkül: 572 931 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Toyota
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
26 mm
Rendelhető
889 508 Ft
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Fiat, Mitsubishi
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
28 mm
Rendelhető
889 508 Ft
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Ford, Mazda
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
26 mm
Rendelhető
889 508 Ft
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Ford, Mazda
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
30 mm
Rendelhető
902 589 Ft
(áfa nélkül: 710 700 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Ford, Mazda
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
26 mm
Rendelhető
889 508 Ft
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Ford, Mazda
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
28 mm
Rendelhető
933 489 Ft
(áfa nélkül: 735 031 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Ford, Mazda
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
30 mm
Rendelhető
914 537 Ft
(áfa nélkül: 720 108 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Toyota
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
30 mm
Rendelhető
727 901 Ft
(áfa nélkül: 573 150 Ft)
db
Rendelhető
733 051 Ft
(áfa nélkül: 577 206 Ft)
db
Rendelhető
618 515 Ft
(áfa nélkül: 487 020 Ft)
db
Rendelhető
639 424 Ft
(áfa nélkül: 503 483 Ft)
db
Rendelhető
693 808 Ft
(áfa nélkül: 546 306 Ft)
db
Rendelhető
808 962 Ft
(áfa nélkül: 636 978 Ft)
db
Rendelhető
783 727 Ft
(áfa nélkül: 617 108 Ft)
db
Rendelhető
710 082 Ft
(áfa nélkül: 559 120 Ft)
db

A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes  csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében  a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.

  • Ausztrál gyártmány
  • Kézi kapcsolású
  • Elektromos működtetésű

Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.

Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?

- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.

-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!

Bekapcsolható az ELocker menet közben?

-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.

Autó márka :
Nissan
Gyártó:
Terrain Tamer
Hosszúság:
26 mm
Rendelhető
889 508 Ft
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
db