(áfa nélkül: 173 316 Ft)
Első hajtás, híd
(áfa nélkül: 173 316 Ft)
(áfa nélkül: 202 350 Ft)
(áfa nélkül: 208 028 Ft)
Tányér és Kúpkerék szett
- Japán gyártás
- Tartalmazza a kúpkerék tárcsát és az alátéteteket, anyákat (ahol szükséges)
(áfa nélkül: 160 339 Ft)
(áfa nélkül: 236 900 Ft)
(áfa nélkül: 299 917 Ft)
(áfa nélkül: 232 683 Ft)
(áfa nélkül: 3 705 729 Ft)
(áfa nélkül: 290 509 Ft)
(áfa nélkül: 368 691 Ft)
(áfa nélkül: 1 354 Ft)
A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.
- Ausztrál gyártmány
- Kézi kapcsolású
- Elektromos működtetésű
Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.
Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?
- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.
-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!
Bekapcsolható az ELocker menet közben?
-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
(áfa nélkül: 546 306 Ft)
A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.
- Ausztrál gyártmány
- Kézi kapcsolású
- Elektromos működtetésű
Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.
Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?
- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.
-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!
Bekapcsolható az ELocker menet közben?
-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.
(áfa nélkül: 700 400 Ft)
A Terrain Tamer differenciálzár-készlet tartalmazza a beszereléshez szükséges összes csapágyat és tömítést, az elektromos alkatrészeket valamint az Ausztrál gyártmányú Harrop Eaton ELockert. A Harrop Eaton ELocker egy elektromágnessel 100% -osan záró differenciálmű, nem igényel kompresszort vagy levegő vezetékeket és egy elektromos kapcsolóval aktiválhatja a vezető. A differenciálmű belsejében a szabadalmaztatott Eaton fogaskerekek dolgoznak,melyek kovácsolt és rendkívül erős 4 bolygókerék kialakításúak. A Harrop Eaton ELocker egyszerű zárási mechanizmussal rendelkezik és lehetővé teszi az első és a hátsó tengely független 100% reteszelését.
- Ausztrál gyártmány
- Kézi kapcsolású
- Elektromos működtetésű
Az Eaton precíziós kovácsolt fogaskerekeinek felhasználásával tervezett, nagy igénybevételre szánt, a gyári fogaskerekekhez képest nagyobb szilárdságot és tartósságot biztosító eLockereket kifejezetten terepjáró autókhoz tervezték, és 3 év gyártói garanciát vállalnak rá.
Miért jobb mint a sürített levegővel működő differenciál zárak?
- Az ELocker egy elektromos billenő kapcsolót használ a műszerfalba építve, amely közvetlenül egy mágnestekercset vezérel a differeciálműben, amely egy kapcsoló gyűrűt mozgat rugók ellenében, ez az oldalsó fogaskerékbe csatlakozik és ezzel lezárja a differenciálművet.
-Az eLocker legfőbb előnye - a szokásos 12 voltos áramforráson kívül nincs szükség külső áramforrásra, és a működéséhez nincs szükség légkompresszorra, mint a levegős záraknál. Ezáltal a működtetése sokkal egyszerűbb, kevesebb meghibásodási lehetőséggel.
-Az E-Locker sokkal megbízhatóbb és gyakorlatilag kopó alkatrész nélkül működik!
Bekapcsolható az ELocker menet közben?
-Technikailag az ELocker menet közben is bekapcsolható, azonban figyelni kell arra, hogy a kerékfordulatszám-különbség (a jobb és a bal kerék között) 50 fordulat/perc alatt maradjon. Ezért ajánlott, hogy a vezető csak akkor kapcsolja be az ELockert, ha a jármű sebessége 5 km/h alatt van.
-Bár az ELockereket komoly igénybevételre tervezték, a folyamatos visszaélés és a szélsőséges sebesség bekapcsolása jelentősen lerövidíti az ELocker élettartamát, és erre nem vonatkozik a garancia.
-Amikor az ELocker bekapcsol, azonnal megpróbálja a kerekek sebességét rögzíteni és összehangolni, és ennek eredményeként a differenciálműnek azonnal fel kell gyorsítania a lassú sebességű kereket, a féltengelyt a fékalkatrészek és a kerekek tömegét a szabadon forgó kerékkel azonos sebességre.
-Ez nem csak a differenciálműre, hanem a tengelytengelyre is hihetetlenül nagy hatással van.
(áfa nélkül: 741 194 Ft)
Féltengelyzár AVM413
Kiemelkedő anyagminőség, kiforrott technológia megbízhatóság és hosszú élettartam jellemzi az eredeti Braziliában gyártott AVM féltengelyzárakat. Magas ellenálló képeségű acél ötvözetből készült. A mechanikai belső részek hőkezeltek. Márkaspecifikus kérjük pontosítsa az adatok alapján autó típust. 1 év garancia, szakszerű felszerelés esetén.
Toyota Hilux, 4Runner
Féltengely bordák száma: 26
Felfogató csavarok száma: 6
Felfogatási átmérő: 90 mm
(áfa nélkül: 51 500 Ft)
Féltengelyzár AVM913
Kiemelkedő anyagminőség, kiforrott technológia megbízhatóság és hosszú élettartam jellemzi az eredeti Braziliában gyártott AVM féltengelyzárakat. Magas ellenálló képeségű acél ötvözetből készült. A mechanikai belső részek hőkezeltek. Márkaspecifikus kérjük pontosítsa az adatok alapján autó típust. 1 év garancia, szakszerű felszerelés esetén.
Toyota Hilux
Féltengely bordák száma:26
Felfogató csavarok száma: 6
Felfogatási átmérő: 90 mm
(áfa nélkül: 164 800 Ft)